درب شیشه ای اتوماتیک

ساخت وبلاگ

درب شیشه ای اتوماتیک

درب شیشه ای اتوماتیک شاید در نگاه اول تجملات به حساب آید و استفاده از آن به نظر ضروری نباشد . استفاده از درب شیشه ای اتوماتیک در تبریز همانند دیگر شهرها به علت مزایای آن در حال رواج است . به همین دلیل بر آن شدیم شماری از کاربرد های درب شیشه ای اتوماتیک را بیان کنیم . اما اگر این مقاله را مطالعه کنید متوجه اهمیت این نوع درب می شوید . که این درب ها علاوه بر زیبایی در ظاهر ساختمان ، دارای کاربرد های بسیاری هم هستند .
 از برجسته ترین کاربرد های این درب ها به ایجاد سهولت در رفت و آمد می توان اشاره کرد . باز کردن درب های دستی شاید به نظر شما کار سختی نباشد اما برای افرادی که دارای ناتوانی جسمی هستند یا سن زیادی دارند دشوار است . اما این درب ها با وجود حسگر ها یا چشمی ها به صورت اتوماتیک باز می شوند . جنبه دیگر از لحاظ روانی است که به نوعی استقبال از افراد محسوب شده و در ذهن آنها تاثیر خوبی می گذارد .
 همچنین این درب ها از لحاظ امنیتی هم دارای سطح بالایی از امنیت است و استفاده از تجهیزات امنیتی می تواند امنیت آنها را افزایش هم دهد . صرفه جویی در مصرف انرژی را می توان از دیگر مزایای می توان شمرد . براساس تحقیقات صورت گرفته این درب ها به میزان ۳۰ تا ۵۰ درصد در مصرف انرژی صرفه جویی کنند .درب اتوماتیک دارای کیفیت بالایی می باشند و طراحی مدرن و زیبا در آنها می تواند ظاهر ساختمان شما را بسیار زیبا نماید .
استفاده از درب اتوماتیک به علت امکانات بسیار و تنظیمات در حال گسترش است . و در سالهای اخیر پیشرفت های بسیاری در این زمینه انجام شده است . از امکانات درب شیشه ای اتوماتیک می توان به مواردی مانند زیر اشاره کرد :
قابلیت بهره مندی از امکانات و خدمات ویژه برای بیمارستان ها یا سایر مکانهای خاص
قابلیت تولید براساس اندازه محل مورد نظر
 تنظیم سرعت باز و بسته شدن درب . سرعت درب را می توان با توجه به ساعت شبانه روز ، میزان تردد و حتی فصل سال تغییر داده و به بهترین حالت تنظیم نمود .

السا با فروش انواع كركره برقي و درب اتوماتیک درخدمت شما مشتری محترم مي باشد و تمامي محصولات كركره برقي داراي گارانتي و خدمات پس از فروش , تعميرات و نصب كركره برقي , درب اتوماتیک , درب شیشه ای اتوماتیک , کرکره پنجره , درب اتوماتیک پارکینگ , کرکره پلی کربنات شفاف , کرکره رول گیتر , درب رول آپ و…… ميباشد

درب شیشه ای اتوماتیک...
ما را در سایت درب شیشه ای اتوماتیک دنبال می کنید

برچسب : درب شیشه ای اتوماتیک, نویسنده : السا elessa بازدید : 347 تاريخ : يکشنبه 28 خرداد 1396 ساعت: 19:21

درب شیشه ای اتوماتیک هلالی

درب شیشه ای اتوماتیک
 درب شیشه ای اتوماتیک نوعی از انواع مختلف درب شیشه ای است که جلوه زیبا و منحصر به فردی دارد. این نوع درب اغلب برای محیط داخلی مورد استفاده قرار می گیرد اما بعضا در محیط های خارجی هم کاربرد دارد. تاثیری که درب اتوماتیک نوع شیشه ای در صرفه جویی انرژی دارد زیاد است. درب شیشه ای اتوماتیک ویژگی های مختلفی دارد که در این سایت برای شما  بازگو می کنیم.

درب شیشه ای اتوماتیک

درب شیشه ای اتوماتیک یکی از انواع درب اتوماتیک در دنیای مدرن امروز می باشند. این دربها در بانکها, مراکز خرید ,بیمارستانها , داروخانه ها , هتلها ,سازمانهای دولتی و …..مورد استفاده زیادی دارند. درب شیشه ای اتوماتیک علاوه بر زیبایی باعث جلوگیری از هدر رفتن انرژی و مانع ورود گرد و غبار به محیط داخلی می شوند. درب شیشه ای اتوماتیک جایگزین مناسبی  برای در ب های لولایی هستند و بیشتر در مکانهای با تردد زیاد از این نوع درب ها استفاده می گردد. عملکرد در این درب ها توسط یک برد الکترونیکی کنترل می گردد و حضور افراد از طریق چشم الکترونیکی تشخیص داده می شود.عمل باز و بسته شدن درب هم به وسیله موتور الکتریکی که از برد الکترونیکی فرمان می گیرد انجام می پذیرد .به مجموعه سیستم الکترونیکی و مکانیکی درب های شیشه ای اتوماتیک اپراتور درب شیشه ای اتوماتیک گفته می شود. انچه که درب شیشه ای اتوماتیک موجود  در بازار را از همدیگر متمایز می سازد تفاوت در نوع و کیفیت سیستمهای الکترونیکی و مکانیکی آنها می باشد . شرکت مارال تک ارائه بهترین اپراتورهای درب شیشه ای اتوماتیک را براساس نیاز و سلیقه مشتریان وظیفه خود می داند.
در انتخاب یک درب شيشه ای اتوماتیک عوامل اساسی زیر تعیین کننده است:

۱- تعداد تردد روزانه از درب اتوماتیک شيشه اي
۲- موقعیت نصب درب اتوماتیک شيشه اي
۳۳- وزن و ابعاد درب اتوماتیک شيشه اي

درب شيشه ای اتوماتیک از نظر موقعیت نصب به انواع زیر تقسیم می شوند:

۱- درب شیشه ای اتوماتیک کشویی ( اسلایدینگ )
۲- درب شیشه ای اتوماتیک گردان
۳- درب شیشه ای اتوماتیک هلالی ( گرد – نیم دایره – کرو – curve )
۴- درب شیشه ای اتوماتیک تلسکوپی

درب شیشه ای اتوماتیک...
ما را در سایت درب شیشه ای اتوماتیک دنبال می کنید

برچسب : درب شیشه ای اتوماتیک, نویسنده : السا elessa بازدید : 394 تاريخ : يکشنبه 28 خرداد 1396 ساعت: 19:18

درب شیشه ای اتوماتیک هالوکس

درب شیشه ای اتوماتیک و یا همان sliding door که با توجه به زیبایی و کاربرد امروز برای تردد از ساختمانها بسیار پر طرفدار شده است امروزه با برندهای مختلفی داخل بازار یافت میشود. یکی از این برندها درب شیشه ای اتوماتیک هالوکس (Holuxx)آلمان  است که به تازگی به کشورمان راه پیدا کره و همچنین از استقبال خوبی برخوردار بوده . اپراتور هالوکس از کیفیت و کارایی بالایی برخوردار است که ما سعی میکنیم به آن بپردازیم.
اپراتو درب شیشه ای اتوماتیک هالکوس (Holux) ساخت کشور آلمان
استفاده از موتور پرقدرت دانکر آلمان (Dunker)
بدون محدودیت تردد با تحمل وزن ۲*۱۵۰kg
ریل و کاور : ریل و کاور فابریک آلمانی ۴ متری، دارای مقطع آلومینیومی ریل قابل تعویض با کارکرد روان و کاملا بدون صدا …
مشخصات کنترل باکس : سیستم فرمان هوشمند با دقت و کنترل بالا در بازو بست سیستم ، دارای سیستم (encoderr ) ، دارای سیستم عیب یاب میکروپروسسوریکه هرگونه دخالت و ایجاد ایراد در سیستم را با سیگنال های مشخص اعلام می نماید
کلیه سنسور ها با برند Bea بلژیک با قابلیت تشخیص حرکت افراد

درب شیشه ای اتوماتیک...
ما را در سایت درب شیشه ای اتوماتیک دنبال می کنید

برچسب : درب شیشه ای اتوماتیک, نویسنده : السا elessa بازدید : 393 تاريخ : يکشنبه 28 خرداد 1396 ساعت: 19:16

 

درب شیشه ای اتوماتیک ELESSA

درب شیشه ای اتوماتیک ELESSA.CO بهترین گزینه جهت سهولت تردد در فضاهای پر تردد و لوکس مانند فروشگاه ،بانک،ادارات ، مغازه ،لابی مجتمع مسکونی و اداری نمایشگاه اتومبیل و . . .
درب شیشه ای اتوماتیک در چند نوع عرضه میشوند که به شرح زیر میباشند :
درب شیشه ای اتوماتیک اسلایدی یا کشویی که خود بسته به فضای نصب تعریف میشوند (تک  لت ،دو لت ، سه لت و چهار لت) درب شیشه ای اتوماتیک اسلایدی یا کشویی به صورت مقابل هم و کشویی باز و بسته میشوند .
درب شیشه ای اسلایدی یا کشویی همیشه باعث راحتی در تردد میشوند.
 در گذشته دربها به صورت مکانیکی عمل میکردند .این خود هم باعث زحمت و هم عامل اتلاف وقت مراجعه کننده و انرژی میشود .درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدی، از لحاظ زیبایی محل مورد استفاده و هم از لحاظ امنیتی، قیمت ارزان و سرعت خرید ،پرفروش ترین درب شیشه ای اتوماتیک هستند.
درب اتوماتیک کرو یا منحنی که جزو دربهای مدرن و لوکس هستند و برای فضاهایی مانند هتلها ،بیمارستانها ،بانکها ،مراکز خدماتی و …
این نوع درب که قیمتهای گرانتری نسبت به درب شیشه ای اتوماتیک اسلایدی یا کشویی دارند علاوه بر زیبایی خاص میتوانند در عرض کمتر ،بازشو بیشتری را اریه دهند.
 درب شیشه ای مثلثی : درب شیشه ای مثلثی همان درب شیشه ای اتوماتیک اسلایدی هستند ولی مختص وروردی های سه گوش و کنج میباشند . درب های اتوماتیک شیشه ای مثلثی هم به نوبه خود خیلی به صرفه است زیرا در مسیر تردد باریک کنج باز شوی قابل توجهی دارد .زیبایی درب شیشه ای اتوماتیک مثلثی نیز مانند دربهای شیشه ای اتوماتیک منحنی ،مثال زدنی است . انتخاب این نوع درب خود یک کار هوشمندانه است .
درب شیشه ای اتوماتیک فولدینگ یا اتوبوسی : این نوع درب ها دارای لت های کوچک و عملا بیشترین باز شو را در میان انواع درب اتوماتیک شیشه ای را دارد .
در ورودی های بسیار کم عرض ،بیشترین فضایی که اشغال میکنند از هر طرف فقط ۱۰۰ سانتیمتر است . درب اتوماتیک فولدینگ یا اتوبوسی به دلیل اینکه دقیقا شبیه درب اتوبوس عمل میکنند  به این نام معروف شده اند .نحوه عملکرد این نوع از درب اتوماتیک بوسیله تعداد محدودی بازوی مکانیکی و لولای مخصوص به صورت عرضی حرکت میکنند .
درب شیشه ای اتوماتیک تلسکوپی :درب های تلسکوپی دو نوع تلسکوپ عمودی و تلسکوپی  عرضی دارند . درب شیشه ای اتوماتیک تلسکوپی از نوع عرضی و با قیمت مناسبی عرضه میشوند .این نوع دربها از لحاظ بازشو نسبت به درب شیشه ای اتوماتیک اسلایدی در وضعیت بهتری هستند .،زیرا درب اتوماتیک تلسکوپی در هر عرض ورودی ،دو سوم ولی درب شیشه ای اسلایدی یا کشویی نصف عرض دهنه را باز شو میدهد.در درب شیشه ای اتوماتیک معمولا دو لت متحرک و یک لت ثابت به کار گیری میشود که گاها در شرایط ویژه از سه و چهار لت متحرک هم استفاده میشود . روش کار درب شیشه ای تلسکوپی به ایه شکل است که یک لت ثابت و دو لت متحرک که سرعت لت کند رو ۵ کیلومتر و سرعت لت تند رو ده کیلومتر در ساعت میباشد.
قطعات مصرفی در انواع درب اتوماتیک شیشه ای عموما به یک صورت است فقط درب شیشه ای اتوماتیک منحنی یا کرو تفاوت زیادی نسبت به دیگر هم خانواده های خود دارد .

درب شیشه ای اتوماتیک...
ما را در سایت درب شیشه ای اتوماتیک دنبال می کنید

برچسب : درب شیشه ای اتوماتیک, نویسنده : السا elessa بازدید : 365 تاريخ : يکشنبه 28 خرداد 1396 ساعت: 19:14

لینک دوستان

خبرنامه